onsdag 14 december 2011

Hello Jane Doe

Läggdags, snart. Har jobbat flera timmar, mumsat på mina pepparkaksproteinmuffins (prova dem!) och druckit Apotekanes lightmust (bästa!)

Elbe

En sak jag funderar på, bejbs. Ni vet artikeln jag skriver, den måste ju ha en författare och bäst vore nog om det stod mitt riktiga namn. Visst kan jag säkert deala till mig att få skriva under pseudonym men det blir krångligt då jag vill använda det jag producerar som en merit förstås. Så, jag funtar på om mitt namn kanske ska få stå i tidningen. Och den som vill veta vad jag heter, får gå och köpa den. Fast då det hamnar på nätet också per automatik i och med att många tidningar har sitt material där med?

Åh, jag vet inte. Jobbigt!

3 kommentarer:

  1. Du får göra som Egoina, fortsätt hålla ditt namn utanför bloggen men låt de som vill kolla upp det. Själv tycker jag set är lite charmigt att få läsa vad en annan människa har för tankar utan att veta dennes "identitet". Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Dilemma, ja, skjønner at du "grubler".. Men det er vel ingen veg utenom å go real i magasinet, slik som du skriver. Likevel kan du jo fortsette å være anonym på bloggen, slik Sara skriver, og så får de som absolutt vil vite ditt navn finne ut av det;)
    Siri

    SvaraRadera
  3. klart du ska ha ditt riktiga namn på artikeln!
    kram/en annan journalist

    SvaraRadera