fredag 30 december 2011

Gymkollage


Idag: Ben + axlar. Jag har precis lyckas fyllt upp alla mina tre gymkort, yey! Tänk så många pass det blivit sedan mitten på oktober. Ni var nyfikna på vikterna så, just nu:

Knäböj i smithmaskin: 65 kilo
Hacksmith: 85 kilo
Marklyft: 50 kilo
Vadpress: 75 kilo
Axelpress i smithmaskin: 30 kilo
Hantellyft åt sidan: 8 kilo
Liggande baksida axlar i CC: 15 kilo (per sida)

På alla övningar som involverar en stång räknar jag med stångens vikt. Tänker att det är mest rättvist, eftersom de väger olika. Jag gör varje övning mellan 5-8 ggr (klarar jag mer än 8 höjer jag vikten). Uppvärmning innan: 10 minuter intervaller på crosstrainer med relativt hög puls.

1 kommentar:

  1. Wow, du är så duktig - du har inspirerat mig massor. TACK! Gott nytt år på dig, ser framemot spännande läsning 2012 :)

    SvaraRadera