onsdag 12 oktober 2011

Vilodag

Idag ska det vilas från träningen men det är det enda, flyttfixet är maxat inför visningen på söndag och vardagen rullar på i fast forward. Jag är egentligen sugen på mitt nya magpass men träningsvärken säger att det är dags att chilla.

Ikväll ska vi åka och kika på vår nya lägenhet, wee! Den är inte färdig än men det ska bli riktigt roligt att få en bild av hur det kommer bli (nybyggnation). Vi flyttar från 80 kvadratmeter till 100 så det blir gott om plats, drömmen vore ju att klämma in ett hemgym där någonstans men det får bli om vi någon gång bygger ett hus. Tills dess får jag morgonyoga på terrassen några meter från vattnet, inte fy skam det heller.


Mys!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med ny och stor lägenhet! Vill jag också ha :)!
    Vad är det för nytt magpass? Kanske nåt vi kommer få ta del av....?

    Ska hem och baka brödet du tipsade om tidigare. Såg riktigt gott ut.

    SvaraRadera
  2. Får man höra om magpasset? :) Härligt med så mycket plats! Vilka vackra ögon du har, eller öga :)

    SvaraRadera
  3. Ja magpasset ja... det är ett hemmapass och jag kommer mig aldrig för att göra det hemma. I nästa vecka, jag lovar!

    Tack Emma för komplimangen ;)

    SvaraRadera