onsdag 5 oktober 2011

Hurra!

Grattis till mig själv, idag fyller jag år!
Någon som vågar gissa hur mycket? ;) Jag har haft en underbar morgon, väcktes kring 08 av Mr, mamma och Kotten. Mr hade gjort frukost på sängen, en lyxig smoothie och urgoda våfflor. Jag fick riktigt fina presenter, berättar mer sen.

Självklart firar jag med ett härligt gympass! Tyvärr kände jag en kråka i halsen igår och en förkylning har börjat blomma nu känner jag, så det blir att ta det lugnt.

Hoppas ni får en fin Elbe-dag ; )

12 kommentarer:

  1. Grattis! Jag gissar att du är strax under 30. Hoppas du får en fantastisk dag! Kram från Elin, 36

    SvaraRadera
  2. Massor med grattis! hoppas du får en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis! :) Jag tror du är runt 27.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Jag gissar på 29 :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på 29års(????)dagen ;-).
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis, 26 kanske :)

    SvaraRadera
  7. Wow! Grattis!! Jag tror du fyller underbara 29 kanske? :)

    SvaraRadera
  8. Hurra hurra för dig. Hoppas du får en fortsatt härlig dag.

    SvaraRadera
  9. Tack alla söta fina ni! Dagen är superbra hittills!

    SvaraRadera
  10. Hurra hurra! Hoppas det känns bra att fylla år dagen efter mig ;)

    SvaraRadera
  11. Grattis! Hoppas du har haft en fin dag :)

    SvaraRadera