fredag 14 oktober 2011

Kakor på burk

Förutom visningsfix har jag ägnat kvällen åt att tillverka några presenter, vi ska på släktkalas imorgon och dessa tre burkar ska ges bort.

Det är kakor, i alla fall alla de torra ingredienserna, skiktade i en glasburk. Och så receptet skrivet på (ägg och smör ska tillsättas). Alla tre burkarna är gjorda efter samma grundrecept, sen har jag tillsatt egna ingredienser för att variera smaken och ge burkarna ett roligt utseende. Valnöt/choklad, blåbär/marschmellows och kokos/M&M:s!

Perfekt gå bort-present.

4 kommentarer:

  1. Herregud vilken bra idé! Jag snor till jul jag!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har bestämt mig för att passa på hänga på din muskelbyggar-period då det är något jag funderat på hur länge som helst men inte orkat ta tag i (är lite kär i konditionsträning och vet verkligen ingenting om styrketräning..)

    Kommer/kan du lägga upp även kostscheman (rätt detaljerat) och info om tillskott du kommer ta osv? Det vore hur snällt/bra/awesome som helst.

    SvaraRadera
  3. Såna har jag köpt och gett bort, är inte så himla pysslig :-). Mycket trevliga dock!

    SvaraRadera
  4. grymt bra idé!! =D

    SvaraRadera