lördag 15 oktober 2011

Puss alla Carros!

Fin feedback på morgonens inlägg. Jag har ju också varit/är ibland en Carro, det förstår ni va?

Igår tränade jag för första gången utifrån mitt nya styrketräningsschema, känner av finfin träningsvärk i bröst och triceps! Jag skriver ned hur mycket jag lyfter i alla övningar på ett sånt där kort man får på gymmet, tänkte fota av det och visa er då jag gått 'övningsvarvet runt'. (Sådant saknar jag själv i andra bloggar, är ofta nyfiken på hur mycket den och den orkar lyfta så det känner jag att jag absolut måste dela med er!)

I eftermiddag pass 2 enligt schemat och ikväll bort på födelsedagsmiddag men nu först sista slurken kaffe innan vi fortsätter här hemma med styling de luxe inför visning imorgon. Kram!

4 kommentarer:

  1. Ja, vad kul! Det har jag också tänkt på flera gånger. Ser fram mot att se ditt kort. Kanske man skulle göra det själv. Är ganska dålig på att dokumentera mina framsteg.

    Såg att det redan fanns en Cilla när jag läste nån gammal kommentar, får väl döpa om mig till Cillas :).

    SvaraRadera
  2. Från det ena till det HEEEELT andra... Vad är det för läppstift/glans? Mycket fin färg, vill ha... Tänderna med, tack. Det är en sak som jag verkligen på riktigt har komplex över. Som trumfar apelsingropiga lår, fläskig rumpa, kärlekshandtag och hängbuk alla dagar i veckan. Mina tänder. Så om du är färdig med dina kan jag ta dem.

    SvaraRadera
  3. Ja grymt snygga tänder! Jämna och vita :)

    SvaraRadera
  4. Cilla: Vad kul att du skaffat blogg, känner igen dig från kommentarerna i Olgas :)

    Beata: Köpte du läppstift?

    Emma: Tack, de är fläckigare än vad det ser ut på bilden men rätt jämna ja, det är jag stolt över!

    SvaraRadera