måndag 3 oktober 2011

Dagens träning


Dagens gympass: 10 minuter svettig uppvärmning på crosstrainern (intervaller), 2 kettlebell-cirklar, ett gäng armhävningar och fällkniven på boll. Lång och noggrann stretch. 30 minuter - done!

P.S. Gymmade iklädd icke-träningskläder. Jodå. Bästa allroundtightsen någonsin (som jag har flera av) kommer inte från en sportbutik utan från Vero Moda (kanske Vila?) och är seamless, oblekbara, i svettavvisande superstretch och med det där sköna breda resåret i midjan som vi alla gillar. Kolla in dem! Upptill babymjukaste tunnaste Acne-tischan. Funkar finfint!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit här inne och kikat nu i ca en månad och jag tycker du har en sån sund inställning till allt, och jag är så imponerad av dig! Jag tränar själv ganska mycket löpning och försöker att äta rätt. Men på sista tiden har jag haft problem med min fot och har inte kunnat träna och då har ävenn maten blivit lidande. Nu denna vecka har jag kunnat träna igen och tänkte även bli mer nyttig igen. Men, suget efter mat är enormt och jag är hungrig mest hela tiden. Är inte sugen på godis och sånt, utan på mat. Men hela tiden. Det kan gå en halvtimme-timme tills jag är hungrig igen (och då har jag inte ätit en rostmacka med smör utan en måltid) Jag vet inte om det bara är psykiskt men jag kan ju inte äta hela tiden. Vill få lite mer synliga muskler och tappa lite fett. Har du något tips för mig?

    SvaraRadera
  2. Gillar att vi får se lite mer av dig! :)

    SvaraRadera