tisdag 4 september 2012

Pyjamasparty för träningstokar + kort om att umgås med Elbe

Vet ni vad jag ska göra om ett par veckor? Resa genom land och rike för att spendera ett par dagar med vilt främmande människor! Och det ska bli jättekul :-)

Jag, Beata, Helena, Annie och Maria ska åka och hälsa på hos Betty. Vi ska äta en massa god och hälsosam mat, träna så mycket vi bara vill och orkar ihop, prata av oss om allt det där som våra icke-hälsointresserade vänner inte orkar lyssna på och bara umgås :)

Känner jag de här tjejerna? Näe, inte särskilt. Men jag tror vi har ganska mycket gemensamt ändå! Trogen läsare minns att jag träffat ett par av dem då de varit i Stockholm på besök, då har vi jobbat upp ett sug för en bloggträff.

I och med detta vill jag också säga några ord till alla er fina läsare som hört av er och frågat om jag vill mailväxla, gå på läsarfika eller har lust att bli träningspartner med er. Jag har tackat nej till alla sådana förfrågningar och förklarat för er att särskilt integritetsfrågan är känslig för mig nu i och med den plats jag är i livet. Därför förstår jag om ni kanske blivit brydda då jag fikade loss med damerna ovan. Nu vet ni orsaken och jag hoppas ni förstår att jag vill fortsätta att hålla en viss distans till bloggen.

Men tro dock inte för ett ögonblick att jag inte blir oändligt glad över att jag har en massa potentiella träningsbuddys där ute. Kärlek till er <3 <3 <3

8 kommentarer:

  1. Jaha. Jag får väl sitta ute i bilen då.

    :-)

    SvaraRadera
  2. Låter helt underbart :-) Läser alla tjejernas bloggar och Helena har jag träffat en gång.Härlig typ. Och de andra är säkert lika härliga.

    SvaraRadera
  3. Ja det ska bli mys! Men det är nog dags att börja fila på outfiten. Pyjamasen alltså. Beatas är inte att leka med... Hon lär garanterat vinna just "vem har den äldsta och mest inmysade pyjamasen"-grenen
    ;-)

    SvaraRadera
  4. Underbart - det är superkul med små tighta bloggäng där man känner varann och bara kan ösa på med kärlek!

    SvaraRadera
  5. JA! Nu är jag med! Känns bra :-). Lite orolig där ett tag, jag är ju liksom katten bland hermelinerna ;-).

    Ska bli superkul och mysigt och hemskt jobbigt - på samma gång!

    SvaraRadera
  6. Jag följde ditt tips och kikade på H&M:s barnavdelning! Fick med mig ett par glada rosa shorts hem, ett riktigt fynd: http://www.robindenise.se/2012/09/trana-med-en-kompis.html

    Ska passa på att tacka för en inspirerande blogg! Nästa grej jag provar blir garanterat något recept :)

    SvaraRadera
  7. Jag tror att ni kommer att få en helt underbart rolig och mysig tjej. Jag läser också samtliga tjejers bloggar och gillar dem alla skarpt. Uppdatera oss längs vägen så vi får vara med å mysa lite ;) Kram!

    SvaraRadera
  8. Ser så fram emot att träffa er alla!!

    SvaraRadera