lördag 1 september 2012

Nedslag: lördag

Älskar när allt i livet känns på banan, får se hur länge genom dagen jag lyckas hålla detta :-)

Vaknade 08.30 av mig själv, har umgåtts med mina älskade två och haft det jättemysigt tills nyss. Nu sover de båda middag och jag har ätit frunch :-) Äggröra på två ägg, olivolja, en skvätt grädde. På finncrisp, lite färsk rosmarin också. Smoothie på banan, hallon, mjölk, vaniljprotein och hemgjort mandelsmör. Proppmätt! Nu en slurk kaffe innan jag drar till stan för ett crossfitpass!

Lite nervös som vanligt. Men det känns riktigt härligt att tänka på att om ett par timmar från nu har jag den där sköna känslan; svettig och röd i ansiktet, endorfinerna sprutar, en känsla av åstadkommande. Längtar efter den!

1 kommentar:

  1. Tummen upp! Det är bara dyka in i det okända!

    Här blir det dagens första kaffe efter långt hemmapass! Mumma!

    SvaraRadera