fredag 7 september 2012

Läka fingrar

Tänkte först att jag skulle gå ned i gymmet på jobbet idag och köra bara ben och lite mage. Men kom på att det blir jobbigt att lirka på sig tights och tvätta håret som behövs själv, klarar inte det (Mr får göra det ikväll istället åt mig, oh så romantiskt hehe). Dessutom ville kollegorna att vi skulle gå till restaurangen här i huset och äta ihop, de har tydligen dessert varje fredag så nu blir det helomvändning med planerna ;-)

Sen har jag någon fundering om att; bryter jag ned muskelfibrerna kanske kroppen fokuserar på att läka dem istället för att läka fingrarna först...?

2 kommentarer:

  1. Stackars dig. Och ja, jag tror din tanke kan stämma. Om du låter kroppen vara ifred borde läkprocessen gå snabbare. kanske kan köra pw:s och annan lågintensiv cardio ett tag?

    SvaraRadera
  2. Vad blev det för efterrätt?! En nörd undrar :)

    SvaraRadera