onsdag 14 september 2011

Videoinlägg: Elbe säger hej

7 kommentarer:

  1. hej där, kul att se och höra dig!

    SvaraRadera
  2. Roligt hur man kan tro att en person ska låta på ett speciellt sätt utan att ha hört den prata. Roligt att få höra dig // K

    SvaraRadera
  3. Hej Elin! :)

    K: Jo så är det - själv satte jag morgonkaffet i halsen då jag såg den berömda hotmailreklamen med Engla... Lät jag inte som du trodde?

    SvaraRadera
  4. kul med ett videoinlägg! :)
    märks verkligen på din blogg att du lägger ner tid och energi, och det uppskattas otroligt mycket! Du är så inspirerande, tack för en underbar blogg :)

    SvaraRadera
  5. Hej.

    Verkligen kul med videoinlägg ,du verkar faktist som jag tänkt mig !! :)
    jag håller så mycket med vad tex Linn här ovan skrev !!
    Du ligger verkligen i min blogg topp nu !

    kram jess

    SvaraRadera
  6. Vad kul!

    Jag följer din blogg lite halvhjärtat just nu. Inte pga dig utan för att jag är inne på min tredje vecka med dubbelsidig lunginflammation nu. Tjejmilen som var årets mål gick åt skogen... och jag har många veckor framför mig innan jag kan börja träna normalt igen. Jag har pressat kroppen rejält i sommar och jag undrar om det här var pay back time från kroppens sida...
    Allt gott till dig! /Cilla

    SvaraRadera
  7. Linn & Jess: Tack fina ni, blir varm i hjärtat och röd om kinderna :)

    Cilla: Näe, vad jobbigt! Usch! Jo tyvärr är det superlätt att bli sjuk då man kör hårt... religiösa vilodagar, stretching, massage, vitamintillskott, Omega-3, grönsaker och kroppskännedom kan hjälpa. Stor kram och krya på dig! Nu kan det ju bara gå uppåt :)

    SvaraRadera