onsdag 21 september 2011

Perspektiv så det dånar om det

Sur på vågen? Kolla detta och lägg ned.

Jag är 175 cm lång, och väger 62 kilo. Jag är ungefär lika lång som Sofi (hej Sofi!), men Sofi väger 10 kilo mer än jag. Sofi har lagt på sig skriver hon, och vill gå ned tillbaka till sin trivselvikt kring 65-67 kilo. Jag däremot, skulle mer än gärna och gå upp 10 pannor och se ut som Sophie gör idag (fast vem vet, en dag kanske jag också kommer sukta efter de där riktigt karvade magmusklerna).

Muskler. Väger.

Och ni som är rädda för att bli biffiga anaboldonnor med armar som trästockar, håll med om att Sofi inte är särskilt stor, någonstans.

5 kommentarer:

  1. väger Sofi 72 kg? är det sant? hon är ju hälften så bred som mig...och jag väger 68 kg (168 lång)

    SvaraRadera
  2. Jupp, straight from the source!

    SvaraRadera
  3. Wow! Fantastiskt, fast gå ner behöver ju inte Sofi göra. Jag tänker mest på att hon ser så utvilad ut...

    SvaraRadera
  4. Ja jag blir ledsen om jag går ner :(

    SvaraRadera
  5. OH MY GOD!! Så snygg kropp. Och intressant. Jag är också 175 cm och väger blott 4 kilo mer (eller ja, nu efter amerikanska pannkakor i två veckor så vet jag inte...) och är typ dubbelt så tjock. Eller, det är jag ju inte, men helt klart mullig och fläskig och omusklig. Muskler väger. Fett tar plats. Jag ska ha mig mer muskler.

    SvaraRadera