lördag 24 september 2011

Hälsosamt för själen

Jag har vilat från träningen igår och idag (utöver en hel del vardagsmotion) eftersom min förkylning sagt det åt mig. Jag är peppad och pigg men hostan vill inte försvinna så vi avvaktar. Tänker redan på måndagen och känner pepp, jag är en riktig måndagsälskare för jag gillar vardagar och rutiner!

Idag har vi haft en väldigt fin dag med släkt och familj och nu på kvällen ska jag och Mr ha en skärmfri kväll igen. Trerätters, något gott att dricka och ikväll tror jag vi ska spela sällskapsspel eller pussla. Tända ljus, fina kläder och mysig matlagning ihop, jag har inte bestämt menyn men jag fick höra den precis och den lät underbart god.

Hoppas att ni också får en fin kväll oavsett om den innebär familjemys, party eller kanske ett hårt pass på ett fridfullt tomt gym? kram!

2 kommentarer:

  1. Jag och barnafadern kom igång och spelade UNO, lökigt men så kul ju! backgammon är annars en favvo som vi nog inte dammat av sedan barnen kom... Får bli skärmfri kväll här med snart, ikväll blir det mest sova!

    SvaraRadera
  2. UNO, åh det var längesen. Tyvärr är vi en tävlingsrädd (moi) och en tävlingsgalen så det blir lite krock :)

    SvaraRadera