söndag 25 september 2011

Kommentarer

Än så länge försöker jag svara på alla era kommentarer. Och jag läser definitivt alla - de kommer på mailen i mobilen hela tiden förstår ni!

Eftersom jag tack och lov inte dragit på mig några haters ännu (även om vissa säger att det är ett tecken på framgång) så är det definitivt min feelgood-favorit att läsa era fina, tankvärda, upplysande och peppande ord.

Tänk på det när ni skriver och trycker på enter, det tar inte många sekunder förrän det säger PLING i min telefon och jag lutar mig över till Mr i soffan och säger "åh, lyssna på det här!" och läser glatt. Om hur ni provar mina recept, kör mina träningsövningar eller bara ger tack för pepp.

Puss på er.

2 kommentarer:

  1. Visst är det lovely!

    Läs upp det för Mr nu. ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh nej, din blogg är på min Love-it-lista, finns nog inga haters till den ;-).

    SvaraRadera