torsdag 8 september 2011

En ding, ding värld

Nyligen skrev Josefin om sin PK-ångest kring att köpa ett par Reebook Easytones. Och idag skrev Malin om deras nya kollektion som inkluderar diverse galna vardagsskor med dessa runda sulor.

Trogen läsare av den här bloggen har kanske noterat att det är just sådana pjuck som sitter på mina fötter så fort det promeneras. Och jag rättfärdigar ibland mitt ägande med att de faktiskt gjort min foglossning gott, jag känner aldrig av instabiliteten i höfterna längre men egentligen vet jag inte om det var därför jag köpte dem. Inte heller var det för att jag trodde jag skulle få en amazing butt av dem - som ni vet så gör jag utfall och swings så det räcker. Men jag tyckte de var snygga, jag gillade det stuns jag fick i stegen och så är jag faktiskt helt galen i allehanda hälsoprylar som lovar stort - även om de håller tunt!

Tuggummi som ökar förbränningen? Strumpbyxor som motverkar celluliter? Chokladsås med noll kalorier? Hit me! Shiratakinudlar, Celsius, Easytones - yeah!

I just looove that crazy shit.

Jag är en sann älskare av vetenskap också - och det är där jag lägger min tro - men det hindrar inte mig från att läsa mitt horoskop varje dag och tänka "Hmm - 'förhöjda energinivåer hela dagen' - det blir ju perfekt på träningen!".

4 kommentarer:

  1. Då kanske du ska slå till på dagens groupon, de säljer ett par gå ner i vikthotpants som ska göra att du svettas mer och gå ner mer ;)

    SvaraRadera
  2. Jag blir oxå intresserad av sådanna saker, har dock inte köpt några easytones ...ännu iaf // K

    SvaraRadera
  3. Så pjucksen har varit BRA för höfterna/bäckenet då? Jag har inte ens provat sådana utan avfärdat dem som "inte bra för mina leder", att det liksom blir för instabilt att gå på och därför sliter mer... Fattaru? Köpt rejäla löparskor med ordentlig dämpning istället (fast jag inte springer) men jag håller med om att easytones är snygga. Tror dock inte jag får reklam-rumpa av dem :-)

    SvaraRadera
  4. Asansvärld: Ja haha jag såg dem! Och gick in och kollade hehe.. men ack och ve vad fula de var!

    K: Mmm sant beroendeframkallande!

    Beata: Jag vågar inte ge några doctor's oders. Men för MIG verkar de ha hjälpt. Du kanske ska låna ngns eller köpa öppet köp och prova lite? Kände av fogarna i över ett år efter förlossningen.

    SvaraRadera