onsdag 22 augusti 2012

Ut, ut och iväg!

Jag blir så löpsugen varje gång jag läser Annas blogg. Wow vilken energi! Sen gör det ju sitt till att jag läser Born to run just nu också. Idag tänkte jag springa en tur på lunchen. Det passar ju bra med ett konditionspass nu då jag ätit frukost [som jag vanligtvis inte gör innan träning]. Men min mage gillade inte alls det tyvärr, det har varit protester hela förmiddagen så jag hoppas det inte blir något panikstopp längs vägen...! Men jag är pigg och glad så det blir nog ett toppenpass. Nu ska jag hoppa i kläderna, vi ses på andra sidan där en mumsig matlåda väntar mig, yes!

2 kommentarer:

  1. Började också läsa "Born to run" igår. Verkar mycket bra!
    Brukar alltid springa på morgonen (fastande mage), tycker det är mycket jobbigare då jag har mat i magen. Vilket gör mig lite orolig då jag för första gången ska springa tjejmilen nästa lördag.
    Min start är 13.50 och då MÅSTE jag ju ha ätit innan ..
    Har du mattips!?
    =)

    SvaraRadera
  2. Ja den har jag läst ut, den är så bra. Jag finner mig själv "fönstershoppa" på diverse onlineshopar efter barfotaskor och chiafrön. Vilken kraft marknadsföring, om man nu kan kalla en roman/biografi för det.

    Anna gör mig också toksugen på att springa!!

    SvaraRadera