måndag 20 augusti 2012

Mys + beautyfood!



Mr spelar fotboll på måndagar, kotten är ofta däckad veckans första kväll och jag njuter av en tom spelplan. Har hoppat i så-skön-att-jag-önskar-jag-kunde-gå-till-jobbet-i-den-stassen och börjat köksperimentera. Har gjort mitt livs första mandelmjölk! Messy, soo messy... Ni skulle se köket!

Men nu står den vaniljfärgade gudadrycken i kylen och väntar på att strömma genom min kropp och fylla den med strålande vitalitet och supernäring ;-)

Över är en massa mandelkross, ska se om jag kan svänga ihop några spännande rawbollar på det. Ett gäng ekodadlar, lite rå kakao och kanske vågar jag ha i den där maccapulvret som luktar mysko men sägs rocka med choklad? Mot hälsofabriken!

9 kommentarer:

  1. Ja, det där med mandelmjölk vore väl trevligt. Om nån annan gjorde den åt en... För mycket meck för för lite valuta liksom. Men ska kanske ändå testa?! Smakrecension tack! :-)

    SvaraRadera
  2. din så-skön-att-jag-önskar-jag-kunde-gå-till-jobbet-i-den-stassen klår min med hästlängder, du skulle ju kunna gå till jobbet i den! Min, not so much. För korta, gamla mysbyxor med matfläckar på. Sexy.

    SvaraRadera
  3. Åh va mysigt! Vart kommer byxorna ifrån? :D

    SvaraRadera
  4. Håller med Sara! Du är snygg i allt! Sov gott!

    SvaraRadera
  5. Kära du!
    Vart tusan har du fått tag på dessa nästintill-perfekta-att-hänga-runt-hemma-med-byxor? :)

    SvaraRadera
  6. Byxorna (som mycket riktigt är väldigt perfekta, skönt tyg, grenhäng och smala vader) har jag armbågat mig fram till bland teensen på Gina Tricot : ) Tror de är rätt nysläppta!

    SvaraRadera
  7. Ojoj, de var fine (finns på GinaTricot på nettet ja:) Hvordan er de i størrelsen, hvilken har du..?
    Siri

    SvaraRadera
  8. De är stora, jag har small!

    SvaraRadera