fredag 17 augusti 2012

Hon är lite mer pepp

Tack så mycket alla fina snälla söta för era kommentarer och tips på mitt frustrerade inlägg igår. Det rann ut som styrka direkt i ådrorna! Idag känns det lite bättre, en matplanering är på G med stark insats från båda parter i familjen :-) Ska försöka chilla lite kring det hela också, har magont de här dagarna (har alltid lite knip varje månad kring ÄL, tror det är det) och som vanligt om en sak stör mig tenderar jag att tjura loss kring det mesta i livet.

Nya tag, nya tag. Jag borde ju vara glad över all fantastisk ny, god, hälsosam mat som vi kommer äta, yeah! Typ som alla de där laxrecepten ni tipsade om för ett tag sen, hann bara laga mig igenom några stycken, gud så gott.

Fasiken vilket tur det är, det tänker jag ofta, att livet är så långt så att man alltid hinner ta sig in på banan igen. Loppet är aldrig kört, eller snarare det tar aldrig slut. Fast hmm, ett never ending lopp det lät ju jobbigt.... Nä få se nu, det är snarare hinderlöpning det handlar om... med inslag av stafett där ens starkare lagkamrater kan hjälpa en då man är trött, tidvis är man tvungen att hoppa höjd men man landar alltid på en mjuk matta och... nä vi lägger ner liknelserna nu tror jag, ni fattar va? :-) Puss & peace!



Dig ska jag dejta snart


1 kommentar:

  1. Ja, man tenderar ju att känna att det är kört när man ätit mindre bra någon dag för mycket (det är ju galet gott med mackor...) Men det är väl efter en sån period som motivationen sen blir extra stark. Heja oss!

    SvaraRadera