fredag 3 augusti 2012

Slurp

Titta vad som väntade då jag kom hem idag, trevligt. Ett par plattor från Vitamin Well! Och lustigt nog har det faktiskt inget att göra med att jag igår köpte deras vatten med blodapelsinsmak och hade det på bild också, känns nästan pinsamt :)

Här ska testas dricka. Som jag skrivit tidigare drack jag litervis med Vitamin Well då jag var gravid och jobbade på ett ställe där de var gratis. Inte för innehållets skull, älskade smaken :-) Nu köper jag dem ibland som en treat eftersom det är socker i men det har ju kommit nya varianter med stevia. Har bara provat en av dem och den tyckte jag var helt okej men lite för svag för min smak. Annars gillar jag verkligen drycker som saft, mer och festis hellre än kolsyrat då jag vill ha något med smak att dricka.

Jag fick en platta med de smaksatta vattnen också, de gillar jag. Särskilt den med hallon i, smakar verkligen exakt som hallon och inte plastigt, det är naturlig arom i = extrakt från bär istället för syntetisk smak.

1 kommentar: