söndag 26 augusti 2012

Puss och hej

Hej fina! Jag läser alla era frågor, jag ska sammanställa dem och svara snart, känns om jag ständigt ligger ett steg efter med bloggen, förlåt! Ville skriva ett längre beauty-inlägg idag också men en massa grejs dök upp.

Kort bara; jag är tillbaka i Stockholm, trött men glad. Ser fram emot den kommande veckan; vi har lyckats krysta ur oss en matlista med en massa spännande och healthy stuff, jag ska pipa iväg till crossfit-gymmet jag talade om för att få lite info och fundera, jag har hittills lyckats dodga alla dagissnuvor (fast det var nära där vid ett tillfälle, era fina tips hjälpte mig!) så det blir lite svettas av i veckan.

Träna hårt, ät gott och ta hand om er! XOXO Elbe

5 kommentarer:

  1. Ser framemot beautyinlägget!
    Bra med matplanering-har precis gjort en själv! Love it!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Då passr jag på att ställa en fråga som jag har funderat på... Jag undrar hur du löser lunchträning? Jag studerar just nu på heltid och har mitt gym 200 meter från skolan. Lunchrasten är på 1 h o 15 min så jag borde hinna själva träningen + dusch. Men hur gör du med mat de dagarna? Äter du inte eller äter du nått snabbt litet eller hinner du både och? Nu blev det en lång krånglig kommentar!

    Har du lust att berätta lite allmänt om hur lång tid du tränar på lunchen och vad du gör skulle jag vara jätte glad!

    Tack för en kanon-bra blogg!

    SvaraRadera
  3. Utan matplanering går vi under.
    Ha inte dåligt samvete att du ligger efter med bloggen! Den som väntar på något gott

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder - ser ut att ha varit en bra helg! (Förutom sjuk Liten då förstås...)

    SvaraRadera
  5. Jamen, hörru! Jag fattar inte hur du hinner blogga ens det du gör, och du tycker att du vill ännu mer? *ler*

    Shit, jag är glad om jag kan klämma ur mig ett inlägg varannan dag! *skrattar*

    Ta hand om dig, stressa ner, skriv när du har tid, det är lugnt ;D

    Och bra jobbat med att ducka undan för dagissnuvorna! Det kämpar jag med härborta med, hehe.

    SvaraRadera