fredag 4 november 2011

Wordpress - kommentera

Om ni wordpressare fortfarande har problem att kommentera - maila mig jättegärna på smaljeansen@gmail.com och säg detta. OBS! Ni måste prova också att välja "Namn" i kommenterarmenyn.

Apropå kommentarer har jag svarat på en hel drös nu. Fortfarande är det inte så många (eller tja - allt är relativt, 15 om dagen ungefär) att jag inte ska hinna svara på alla tycker jag! Men det tar tid. Så har ni skrivit något, kika in några dagar senare. Ibland svarar jag förstås direkt.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag körde en formtoppning i september och gick ner från 68 kg till 65 kg på 4 veckor, jag är 173 cm lång. Men sedan dess har min mens försvunnit och jag börjar bli orolig! Jag tränar rätt hårt ca 5 gånger i veckan men har ätit så att vikten är stabil. Är det bara att vänta och se, låta kroppen anpassa sig helt enkelt?

    SvaraRadera