torsdag 3 november 2011

Svettig torsdag

God morgon! Jag hade tagit fel på dag, Bikramyogan var idag fick jag reda på. Vilket i och för sig var bra för annars hade jag nog smitit iväg till gymmet igår morse och nu fick jag och min förkylning istället en hel, fin vilodag.

Jag ska ladda inför kvällens tuffa pass med familjemys, mamma och pappa kommer på besök och jag och kotten är lediga.

Tack för alla kloka kommentarer, dels på lår-inlägget, dels på min fråga om hur ni kände inför samarbeten. Jag tar till mig allt, särskilt förvånad/glad var jag över det ni skrev om att jag var värd något för det arbete jag lägger ned på bloggen, så insiktsfull var jag absolut inte själv innan jag började blogga och insåg vilket arbete en välskriven blogg innebar. Ni är bäst!

4 kommentarer:

  1. Svettig torsdag här också. Fast på grund av andra orsaker. Stress stress stress att ta hand om hela lämna/hämta, hinna jobba, när maken har ryggskott och inte kan lyfta, knappt gå. Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Du har en jätteinspererande blogg! Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  3. Kevlarsjäl: Ojoj, det där låter bekant, man är maktlös över stressen ibland när familjen behöver en. Sköt om dig!

    Aktiva mamman: Åh tack! Ska kolla in din!

    SvaraRadera
  4. Du har ju en grym blogg!

    SvaraRadera