måndag 28 november 2011

Osams

Idag är vi inte goda vänner, jag och kroppen. Förkylningskänslor gör att jag velat med träningen men det definitiva beslutet att vila idag kom då jag lyfte kotten snett (mamma ville åt vänster och barn åt höger) och ryggen brakade ihop igen. Faaaan..tastiskt. Nej. Den som känts så bra på senaste. Så nu
är jag sur på kroppis. Okej, hela den där barnfödarbiten gör väl att jag borde vara evigt tacksam men vissa dagar asså... nu ska jag posta paket, handla, gå på jobbmöte och titta på vår nya lägenhet. Nä, det var inte förra veckan, tog fel. Tur att ni kan träna i alla fall!

P.S, nu har jag svarat på era kommentarer under styrkerapporten!

7 kommentarer:

  1. Aj aj! Krya dig, var rädd om ryggen så är du snart starkast på gymet igen ;) krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Läser ikapp, du är bäst!

    Himla skitrygg! förstår att det är frustrerande. Jag är snarare glatt överraskad varje dag min kropp fungerar någorlunda normalt. Som reumatiker sedan 4 år är det helt otroligt att jag nu varit relativt värkfri hela detta år, att jag kan träna som jag gör, att jag kan träna på morgonen (tidigare varit så himla stel då), att jag FUNGERAR! Gillas ! Hoppas du får rätt på ryggen, var försiktig!

    SvaraRadera
  3. Åh stackars dig! Krya krya! Har du ringt sjukgymnast CT? Hon brukar kunna trolla fram akuttider, men vill att man ringer asap när något har hänt med ryggen. Åh. Krya på dig igen!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig! Jag gjorde samma sak i fredags, fast lyfte en kettlebell. Knak... Det är så lätt hänt när man har barn också, man släpar dom fram och tillbaka plus allt annat man bär runt på, slarvar lite med ergonomin och vips så knäcker det till. Hoppas det går över snart! /HelenaE

    SvaraRadera
  5. Oh no, ikke bra:/ Take care and get well soon!
    Kram fra Siri

    SvaraRadera
  6. Å så trist!! Krya på dig, eller hur man säger. Ta hand om dig så det går över snabbt!

    Försiktig kram, ealina

    SvaraRadera
  7. Du som var bättre. Tråkigt :( Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera