torsdag 3 november 2011

Jihoooo

Bejbs. Alltså... vilket pass! Jag flyger fram! För det första kändes det så mycket svalare? Varmt, men mer härligt svettigt än 'snart spontanantänder jag'.

Men, gång nr 1 var det uppenbarligen FÖR varmt pga lokalproblem, gång nr 2 var tätt inpå men nu är det ju inte sommar längre så då kanske det inte går att få lika varmt. Eller... så är det helt enkelt jag som vant mig vid värmen, det är jag övertygad om att yogaläraren skulle säga. Jag vet inte : )

Jag kände mig superduktig: stark, vig, bäst ; ) Dessutom hade jag ett par vänner med mig som i princip är elitmotionärer och de mest vältränade jag känner, och jag upplevde det inte som att jag var sämre, vilket ju var kul och peppande efter bara tre gånger Bikram.

Försökte fånga på bild exakt hur sjöblöt av svett man är efter ett pass men det gick inte...

7 kommentarer:

  1. Visst är det en fantastisk känsla när man bara flyger fram efter ett pass!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Bikram är ju underbart (uttalar jag mig efter ha provat en gång) och känslan efteråt att svårslagen! :)

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna testa bikramyoga! Har äntligen kommit igång efter ett års uppehåll med kundaliniyoga. Magisk känsla!

    SvaraRadera
  4. Annie: Ja! Så vill man ju att ALLA ska vara. Fast det är väl det sann träning handlar om - att även fixa de där tuffa passen :)

    Sähry: Du får gå igen då, kanske ses vi på passet, it's a small (bikramyoga-)world hihi

    Etty: Ja men gör det. Om det inte finns hos dig så på nästa resa :)

    Föräldrafitness: Ja det är verkligen en upplevelse, en mental resa.

    Caroline: hihi :)

    SvaraRadera
  5. Åh jag skulle med vilja prova bikramyoga! Jag som inte ens gillar bastu haha..

    SvaraRadera