måndag 14 november 2011

Samarbeten.

Japp, nu mina vänner har jag mailats lite med gulliga ThereseSportkost.se och påbörjat ett samarbete med dem. Det kändes bra eftersom jag tidigare varit inne på sajten och tyckt att den kändes reko, även om jag inte beställt därifrån (jag har däremot provshoppat - ni vet lägger en massa saker i varukorgen i en nätbutik och sen ringer telefonen eller liknande och så blir det aldrig av att man klickar man aldrig hem det, någon som känner igen sig? : )

Förhoppningsvis kommer jag snart kunna låta er fina tävla om något schysst pris från dem. Frågan är bara vad tävlingen ska gå ut på; jag röstar för något galet! Vem som kan stå längst i plankan framför webbkameran? ; )

Jag pratar också lite med ett klädföretag som jag gillar om att mina snygga läsare behöver få tag på lite läckra träningsplagg, hoppas att det blir av!

3 kommentarer:

  1. Vad kul!! Grattis!! Hoppas man kan vinna Protte!! Det går ju åt som smör :) En rolig tävling vore väl "Skicka in ditt Styrkepass" -Jag är så dålig på sånt, vore kul att inspireras av andra:)

    SvaraRadera
  2. låter som en bra ide till tävling! då kanske man tillåme har en chans=D

    SvaraRadera