söndag 20 november 2011

Jordgubbssug och helgplaner


God morgon! Eller, jag har varit uppe sen 07.30 - vi har en liten lyxunge som gärna ligger och snackar för sig själv i en halvtimme om mornarna. Mr fick sovmorgon till 09, nu har alla ätit och de två drog till lekplatsen och lämnade mig här framför datorn med en stooor kaffe - dags för jobb! Ni är många som frågar om min vardag och mitt jobb så jag tänkte jag ska skriva ett inlägg kring det snart. Det är ju alltid intressant att se hur andra löser sitt livspussel.

Imorse drabbades jag av ett riktigt jordgubbssug men de frysta vi har hemma kändes inte så lockande, jag vill ha de där supersöta, mogna sommargubbarna med röd mjölk till. Saluhallen? Eller vänta tills nästa år kanske :)

Helgen har gått i ett men idag är planerna lösare. Träning? Kanske, jag ska känna efter! Lekdejt i alla fall. Kotten borde klippas också, måste ringa en barnfrisör! Hoppas ni får en fortsatt skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar