måndag 14 november 2011

Stressförebyggare: check


Idag är en otroligt stressig dag, jag är glad att jag började den med ett träningspass. Hög puls imorse = låg puls resten av dagen ; )

Jag har mycket jobb att göra (vilket alltid är trevligt då man är egenföretagare förstås), två viktiga möten, samtal att ringa, hämta ut saker på apoteket, handla, jag ska hjälpa en vän med sin blogg och slutligen fira Mr för jag har fått dispans och skjutit upp Fars dag till idag - kanske borde sagt tisdag, eh. Allt detta medan jag egentligen mest längtar efter att åka till förskolan och hämta kotten så snart som möjligt, vi har ju inte setts så mycket de senaste dagarna och kärleken bubblar i mig.

Jag har också börjat dagen med att städa lite - egentligen är det inte prio men jag klarar inte av att jobba effektivt här hemma om det inte är någolunda röjt. Så där, det var fem minuters fikarast med bloggande och en enorm, ångande kopp kaffe och ett par rutor mörk choklad med blåbärssmak. Har tidsinställt lite inspiration till er senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar