måndag 9 januari 2012

Trött tös tar tag i dag

Måndag igen och alltid en härlig känsla av nystart som kommer med den, eller hur? Det behöver jag. Segheten från igår håller i sig, mådde lite illa (förmodligen från matblandningen i helgen) men det rättar till sig nu med bra, god kost.

Flytten stjäl energi (har telefonerat vilt angående vår terass idag och håller tummarna att landskapsarkitekten hittar en lösning) men jag ska tanka energi ikväll - middag med mina 'mammavänner', hemlagat koreanskt som jag älskar, vin och good conversation.

Jag känner inte för att träna idag, men ska göra det ändå. Eftersom shakern är nedpackad orkade jag inte ta med BCAA och utan mina aminosyror känner jag mig 'naken, rädd, exposed!' ;-)

Nepp bara att bita ihop - energin kommer att komma så fort jag ställer mig på crosstrainern. Go!

3 kommentarer:

  1. Tar du BCAA både inför styrka och intervallträning?

    SvaraRadera
  2. Nä - crosstrainern är bara uppvärmning inför styrkepasset.

    SvaraRadera
  3. BCAA - berätta mer?! :)

    SvaraRadera