fredag 27 januari 2012

Buddy boost

Lustigt nog så nämnde två vänner som jag ämnar träningsdejta i vår, Vilma och Malin, båda i sina bloggar att de hade en ambition om att ägna sig mer åt just det under det här året (Vilma ville väl egentligen vara mer social mest i största allmänhet men jag gissar att träning kommer få vara med på ett hörn).

Det är ju ett fint sätt att umgås som passar mig - jag vill göra saker snarare än att sitta och prata och älta i timmar (isf föredrar jag att vara flera så man kan sitta tyst ibland ;) Och det är ett roligt sätt att lära känna nya människor också. Jag har just kommit i kontakt med ett gäng andra träningsbloggande stockholmsmammor och vi ska träffas i nästa vecka. Det finns fler ute i landet av samma sort som jag gärna också skulle träffa men där är avstånden lite stora. Ni vet vilka ni är, hör av er då ni är i stan!

3 kommentarer:

  1. Jag var i hufvudstaden igår :-). Tänkte på dig, men hade inte tid helt enkelt - träffade dock ett gäng bloggare och bloggläsare på BL-finalen, mycket roligt! Men nästa gång, då står du överst på listan. Oavsett om du vill eller inte...

    SvaraRadera
  2. I know you were! Men det var tur för jag är sjuk och jobbar som ett as just nu. Nästa gång! Om somrarna brukar vi hänga i Jönköping också, är det inte nära där du bor?

    SvaraRadera
  3. Jopp, nära nära! Då blir det träningsdejt i jönkan om inte jag hinner till sthlm innan dess! Gött!

    SvaraRadera