torsdag 5 januari 2012

Spexa loss

Jag vill som ni vet att min blogg ska vara inspirerande på ett icke-stressande sätt och för att väga upp alla snyggobilder försöker jag berätta om och visa alla sidor av mig. Men det är klart att det lätt blir tillrättalagt, särskilt under videoinläggen, där måste jag verkligen lära mig spexa till det lite, älskar ju sånt! Påminn mig när jag snyggar (fegar) till det för mycket, please.

Det finns många rejält stela och präktiga hälsobloggar därute (hejjagföddesmedmagrutorochdet godastejagvetärråaäggvitoroch
morgonpromenaderklockan4jagharaldriggillatchoklad) som bara visar snyggbilder (vadtyckerniomminasunkigashortsfastegentligenharjagtagit
denhärbildenförattvisaminasmalaben) men det börjar dyka upp några lite mer spexiga och en av dem är Bodycomf. Hon har börjat blogga ganska nyligen och jag brukar klicka mig in där titt som tätt och hittar alltid en massa intressant att läsa ikapp (har nästan inga hälsobloggar på Bloglovin, det blir liksom too much). Hon varvar goda recept med finfina träningstips men det är de spexiga bilderna som är pricken över i:et. Och igår hittade jag en video som hon lagt ut på nyårsafton, vilken skrattfest. Just the regular småbarnsmorsa som släpper loss nere i källaren liksom, till Rythm is a dancer. Kolla!

3 kommentarer:

  1. Som sagt. Hon är knäppare än jag vilket inte vill säga lite...

    SvaraRadera
  2. Hej Hopp! Måste bara säga attjag funnit din och Bodycomf fantastiskt inspirerande bloggar väldigt nyss och tycker att de är SÅÅÅÅ inspirerande. Lycka till med fortsättningen av ditt skrivande! Kram och god fortsättning på det nya året

    SvaraRadera