onsdag 11 januari 2012

Gofika

Igår var vi på släktmiddag, i måndags tjejmiddag och även idag är jag ute och ränner. Jag och några vänner har just varit på myskväll hos den här tjejen som bjudit på godsaker, jag kontrade med några skopor av Soul Ripper, ni vet den där PWO:n som jag testar. En gymråtta som jag har ju inte provat den annat än under styrkepass, jag tror en triatlet kan bjuda på större variation : ) Det kan hon även i köket - förutom scones bjöds det på proteinbollar och pepparkaksproteinbollar - OCH proteinmjölk i teet! Sällan har jag väl fikat borta så nära mina egna preferenser :)

Och nu så sover förhoppningsvis kotten och Mr har lämnat över till vännen M som ska vakta soffan medan vi går på bio ; ) Tinker tailor soldier spy, någon som sett den?

5 kommentarer:

  1. Japp, såg den och Sherlock härom veckan (vi försöker alltid gå på två när vi väl kommer iväg!). Vad tyckte du? Jag tyckte fantastisk film i alla film-recenscents-bemärkelser. Men inte så underhållande. Jag är inte filmrecenscent. Jag är Beatatjata. Jag gillar läckert foto och bildspråk, bra skådespelarinsatser, kluriga teorier och genomtänkt story. Jag gillar också pang-pang och zombies. TTSP hade nog för få zombies för min smak.

    SvaraRadera
  2. Preciiiis vad jag kände. Ack så fulsnygga miljöer, övertygande skådisar och saftig intrig. Men - vi gick efter halva filmen. Av flera orsaker iofs ;) Vi valde mellan denna och säkert betydligt mer banala - och kanske mer underhållande(?) Tower heist. Gjorde nog fel val...

    SvaraRadera
  3. Härligt med fika hos någon som är på samma våglängd ;)

    SvaraRadera
  4. Hi! Would you mind if I share your blоg with my
    myspаce group? There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    http://synbridge.jp/com/specialitytrucks
    Also see my web site :: Used bucket trucks

    SvaraRadera