måndag 9 januari 2012

Soul food

God mat i goda vänners lag... en underbar kväll. Åh jag kunde verkligen inte få nog av alla sötsyrliga smaker, åt för mycket av allt det starka och svettades om kinderna : ) Kryddig köttfärs, edamamebönor med havssalt, mjölksyrade grönsaker, inlagd gurka, stark röd sås, böngroddar, soppa med ramennudlar, salladsblad (används som wraps!) ris och torkat sjögräs. Riktigt fräsch powerfood!

Dock anlände jag sent (på grund av jobbsamtal) och gick redan nu (känner en förkylningsklump i halsen och måste hem och kurera med min älskade röda solhatt ;) Men jag känner mig fylld av positiv energi. Visst syns det på bilderna hur mysigt det var?

3 kommentarer:

  1. Härligt med en sådan veckostart!

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!

    Har du något bra tips på någon mättande shake elr ngt som man kan ha med sig i skolan? Jag äter inte skollunchen eftersom jag är vegetarian och vill inte äta potatis i brunsås med någon biff till. :)
    Något som man kan ha i väskan men som ändå håller sig fräscht liksom, och som går snabbt att slurpa upp. :) Gott ska det vara också givetvis. Haha :)

    Länka eller tipsa gärna om något sånt och butik!
    STOR KRAM!

    SvaraRadera