torsdag 19 januari 2012

Min artikel i Hälsa & Fitness

Idag ska det nya numret av Hälsa & Fitness finnas ute i butik, och däri min artikel. Det är jag som skrivit "Ät smart ute - guide till den sunda restaurangmaten" som ni ser en puff för nedan.

Jag har inte sett den i tidningen än men ni som är nyfikna får väl springa ut och köpa ett nr. Tack till alla ni som gav restaurangtips i era städer - ni kommer att känna igen dem i texten. Och tack till Annie, Martina, Anna och Annika som också bidragit.


10 kommentarer:

  1. Å va kul! Den tidningen måste snarast införskaffas, då det där med att gå ut och äta känns riktigt krånglig om man ska tänka på vad man petar i sig. Alla tips mottages med glädje:)

    SvaraRadera
  2. Grattis, så kult! Fjær (fjeder?) i hatten til deg:) Håper det går an å kjøpe magasinet her i Norge også.
    Kram,Siri

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Är det tillfälligt ell ska du fortsätta? Hur kom du i kontakt med dem?

    SvaraRadera
  4. WHiiiii!!! Ska gå å köpa tidningen strax :D

    SvaraRadera
  5. Riktigt bra skrivet, passade på att köpa tidningen då jag ändå skulle spendera förmiddagen på tåget! Kul att läsa. Blev det ditt riktiga namn?

    SvaraRadera
  6. Johanna: Tack! Jepp, så heter jag. :)

    SvaraRadera
  7. Oh, den där ska jag snarast inhandla :)

    SvaraRadera
  8. Köpte tidningen idag och har precis läst din artikel. Som malmöbo blev jag nyfiken på Café Stunden, måste testas! Och jag hade helt glömt bort Asien, även fast jag ätit mat därifrån många gånger. Riktigt god mat där.

    SvaraRadera
  9. Som ord från mig, riktigt bra artikel!

    SvaraRadera