torsdag 22 maj 2014

Nedslag: 8.45

Bakade igår, glutenfria bovetefrallor med pumpakärnor och aprikoser (recept härifrån), så det blev lyxfrukost. Annars håller jag mig oftast till äggröra på knäcke, ibland smoothie. Och den älskade javan förstås! Vanemänniska. Kvisten sover (alltid samma tid, går att ställa klockan efter).

Idag är jag frisk (det är en 12-timmarsmagsjuka denna, alla i familjen har haft den nu) så det blir Strong Mama igen. Det har inte gått 48 timmar nej, skjut mig, men 1,5 dygn iaf... Ska försöka gå två gånger i veckan, så slipper jag lägga så mycket tid på att fundera ut mina egna träningspass här hemma - någon annan gör jobbet åt mig. Plus det sociala och att man kommer ut förstås. 2km fram och tillbaka till gymmet så lite vardagsmotion blir det också!

5 kommentarer:

  1. Bovetefrallorna låter jättegoda! Har du recept på bloggen ?? Eller vill du ge ut ??
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sure, har uppdaterat inlägget med recept nu!

      Radera
    2. Tack !! Recept sparat och ska bakas någon dag! =)

      Radera
  2. Over & out med pf alltså?

    SvaraRadera