torsdag 29 maj 2014

Egentligen skulle jag lätt kunna träna samma pass hemma

Lång kväll, seg natt och stressig morgon men till slut kom vi ändå iväg till mammaträningen, Kvisten och jag. Varför känns det alltid som två föräldrar på två barn är färre än en förälder på ett? Och då är ju ändå storaåringen den lättaste per se.

Tyvärr fortsatte kaoset på plats, sovande minstingen råkade vakna alldeles för tidigt och gillade inte alls att befinna sig mitt i ett gympapass. Det fick bli lite snabbträning, knäböj med liten bebis och pussarmhävningar innan jag kände mig grym och la lillis i vagnen där hen hörde hemma och kunde slockna direkt. Lite träning blev det allt, samt ett par km promenad.

Kände mig väldigt fräsigt och färgglatt träningsklädd iaf... eller som en vis kvinna alltid brukade säga; det spelar ingen roll om du tränar eller inte, bara du är på plats på gymmet och ser snygg ut. Skoja.

2 kommentarer:

  1. Det ser ut att vara en himla bra längd på shortsen, får en fråga vad det är för några?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är från Nike! Jättesköna. Lite längre. Från deras basketlinje tror jag...? Men det är något år sen.

      Radera