måndag 30 juni 2014

Snabbis

Hej gullungar, ska iväg och handla så hamrar bara ned några snabba ord.

Igår körde jag lite backträning med hela familjen. Sprang upp för en kulle och joggade ned för sidan. Första gången jag provar att jogga (var ju väldigt mjukt underlag så det var bra + jag klev upp snarare än sprang ;-) och det kändes bra! Glömde ta kort tyvärr...

Starkare och starkare, fler och fler fysiska aktiviteter jag klarar av, hurra! Bara ett par kilon ifrån min startvikt innan graviditeten nu också. Sen har jag ju de där "när sköldis pajade"-kilona också men well... var sak har sin tid ;-)

Ikväll blir det utemiddag - min första kvällspermis sen bebis, yey! Förmodligen dumplings. Och viiiin ja tack ;-)

Och så ska det komma något bud idag också, trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar