fredag 2 augusti 2013

Friday

En shake från Blueberry Lifestyle är den bästa medicinen mot graviditetsillamående sa doktorn och skrev ut 100 gratis på recept. Bara att hämta ut. I wish...

Två träningspass har jag hunnit med den här veckan, ska ta en promenad ikväll också för i helgen tror jag inte det kommer bli så mycket annat än dans. Jag och Mr ska nämligen på bröllop, ett som sträcker sig över halva helgen så vi ska bo över på hotell fast det är bara någon timme från stan. Håll tummarna för att jag inte är allt för illamående och fixar att äta den förmodligen helt ljuvliga maten...

Det ska bli soligt och fint liksom det är soligt och fint idag men denna höstälskare gömmer sig mest bakom solbrillorna och drömmer mig någon månad bort. Särskilt sen jag blev på smällen så är sommarvärmen och ljuset extra plågsamt och jag längtar efter svala, klara septemberdagar.

Vad ska ni göra i helgen?


1 kommentar: