fredag 9 augusti 2013

Gårdagens träningspreggo

Glömde tröjan igår. Detta är tydligen en följetong... Men jag hade en vardagströja på jobbet som fick funka. Tightsen sjunger på sista versen när det kommer till att täcka magen :-)

Tog mig igenom:
  • 10 minuter rodd (försöker hålla mig till rådet att ligga på en nivå där jag kan flåsprata), låg på mellan 2.30-2.50/500m i hastighet (annars brukar jag sikta på 2.15).
  • Rörlighetsövningar (skönast just nu: att böja mig rakryggad framåt, ta tag under tårna och sätta mig i en djup knäböj med rak rygg utan att släppa greppet).
  • Bänkpress (får passa på med tunga vikter innan magen är för stor för att jag ska kunna göra roll of shame = när man inte orkar lyfta stången och måste rulla av den längs magen hihi :)
  • Dips med gummiband
  • Pullups (börjar också bli lite farligt då jag är rädd för att ramla med foten fast i bandet...!)



1 kommentar:

  1. Tips! Träningstights för gravida från Flåsa, har precis börjat träna i mina, supersköna!

    SvaraRadera