tisdag 6 augusti 2013

Överklädd / Underklädd

Igår glömde jag mina träningskläder hemma (jag glömde även min sallad på Panini - är det nu hormonhjärnan tar över?) Så jag fick rota bland grejerna som ligger på min hylla här, det fanns lite jag glömt kvar. Tror outfiten kvalar in som årets obekvämaste. Men tränade, det gjorde jag :) Det blev dels mina neongröna löparshorts (som är superkorta och nu dessutom alldeles för trånga, inte för att de någonsin lämpat sig för framåtböj av den typen man gör vid marklyft, åtminstone inte utan välsittande underkläder...) samt min rosa Karitraa-tröja (som jag vanligtvis använder vid typ utomhusträning på hösten eller som underställ). Överklädd och underklädd samtidigt mao, svettades som en gris. Då ska vi inte ens tala om att jag var tvungen att ha min jobb-BH under... Tur att det bara var min kollega där när jag visade halva rumpan :) Men träningen, den gick bra!
  • 10 minuter svettig ellipsmaskin
  • rörlighetsövningar
  • 3 set frontböj (knäböj med stången framtill) mot en bänk
  • 3 set raka marklyft
  • 3 set baksida lår i maskin (för att bränna av det där sista i baksidorna, som jag ju försöker lära mig använda mer)
  • 3 plankor a 45s
Sen var jag blöt och död.

 Kommer sakna detta fina jobbgym...


Dagens preggo!

4 kommentarer:

  1. Så himla gullig och matchig trots allt :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Matchig!? Är du färgblind kvinna? :) Eller jaha du menar skorna?

      Radera
  2. Fint preggo i alla fall :D

    SvaraRadera
  3. Va fin du är!! Och bra tränat!

    SvaraRadera