måndag 29 oktober 2012

Livstecken och tack

Men hörni :) 230 kommentarer, det är ju helt sjukt, TACK! Dessa veckor har mailen plingat oavbrutet och nu tycks ni vara inne på andra varvet och kommer och hälsar på igen. Det har varit helt fantastiskt att läsa om hur jag och min blogg påverkat era liv och er hälsa. Och det har också känns skönt att veta att flera av er också fått intrycket av att bloggen inte är det den en gång varit, och att det därför alltså är helt rätt att lägga ned. Man ska sluta på topp!

Men jag har ju lämnat öppet för viss återkoppling och kanske kommer jag fortsätta titta in här då och då. Det är bra med mig, jag har fått en väldans massa fritid plötsligt ;-) Men det mesta är sig likt, jag är mig lik (eller ja numera har jag faktiskt ljusblond page kom jag på så ni skulle nog inte känna igen mig på samma sätt ;-) Jag tränar på; har blandat upp CrossFiten med både löpning och pilates. Dock har kosten blivit märkbart sämre, jag tror det är en effekt av ickebloggandet; då jag skriver här blir jag sugen på att prova nya recept och anstränga mig för att inspirera. Den känslan får jag försöka finna inom mig numera. Men utan att säga för mycket så har jag intresserat mig för att ingå i ett nytt sammanhang och kommer inom kort prova ett nytt sätt att äta och träna som jag tror skulle passa mig (har inte med CF att göra, det fortsätter jag med som vanligt!) Kanske kommer jag skriva om denna nya gemenskap här då tiden är rätt.

Tills dess drar jag mig tillbaka igen, jag ser självklart allt ni skriver här och vi ses väl på Instagram? P&K

EDIT: Här kan man om man inte har Insta kolla mina bilder på nätet.

21 kommentarer:

  1. Har kollat in bloggen sen du skrev bye bye inlägget och hoppats att du typ ska ändra dig, men en liten uppdatering då & då är ju bättre än ingenting! ;)

    Låter spännande med nytt mat och träningsupplägg! Lycka till med det.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Oh Puss och kram på dig med!
    Ja vi ses! Ta hand om dig och härligt med fritid!

    Jules/Begonilla

    SvaraRadera
  3. Spännande med lite förändringar! Följer på instagram såklart men hoppas på att få höra här om det nya upplägget med mat och träning om det slår väl ut. Lycka till med hela grejen och hoppas du hittar känslan inom dig att börja experimentera i köket igen :)

    SvaraRadera
  4. Ja för tusan, skriv gärna nån rad då och då! Fantastiskt inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra från dig :-) Roligt om du delar med dig av det nya du ska prova. Ses på instagram! Puss och kram, söta Elbe :-)

    SvaraRadera
  6. Härligt med en uppdatering. Fortsätt att följa hjärtat så kommer allt säkerligen bli bra :).

    SvaraRadera
  7. TACK för uppdateringen, jag saknar verkligen att förväntansfullt gå in och kolla bloggflödet ifall du har postat ett inlägg.

    FÖRR gjorde du många gånger min dag tusen gånger roligare, om/när jag hade en dålig dag så skänkte du en strimma hopp i mörkret. Tack för allt det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag följer ju dig på Instagram och du verkar ju verkligen göra ett bra jobb på egen hand : )KRAM!

      Radera
  8. jag försökte just kika på din instagram men det står att det är privat? måste jag ha instagram själv eller whats the deal? Skönt med litet livstecken iaf, kommer sakna din blogg. du skulle inte kunna länka till dem som du tycker gör ett lika bra eller böttre jobb än du? FÖr jag har inte lyckats hitta någon :(

    SvaraRadera
  9. Du är saknad Elbe, men jag följer dig på Instagram och nöjer mig med inspo där :) kramar!

    SvaraRadera
  10. Känner så igen mig i dina tankar. Funderar själv lite lika just nu! Kommer att sakna att läsa om dig, din träning och dina tankar!

    SvaraRadera
  11. Jag har också hängt här och väntat på att du ska skriva en liten rad :) Man kan inte sluta hoppas :P Fast vi vet att det är slut.. Kanske kommer lite sporadiskt.. Vem vet. Gör ingenting du inte vill, känn dig inte tvingad och ha kul! Låter spännande med nya kosten och träningen :) Lycka till!

    Instagram.. Som facebook, alla har det :) Men inte jag. Kan man kolla på din sida ändå? Såg att någon annan också hade frågat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror man kan kolla instagram på nätet... sk kolla upp.

      Radera
  12. Kul att träffa dig idag. Jag kan säga att jag skulle inte ha känt igen dig om du inte hade presenterat dig trots att när jag ibland har sett bilder på bloggen har tänkt att jag borde känna igen dig om jag ser dig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Jag är nog mindre lik mig då jag som idag då jag hälsade är piffad inför jobbet ;-)

      Radera
  13. Åhh ett litet inlägg, va kul😊självklart följer jag dig på instagram😊//petraG

    SvaraRadera
  14. Kul att komma igång med bra mat och rolig träning.

    SvaraRadera
  15. Känner igen det där med att känna en liten press på att "leka med rolig mat". Detta kan jag själv tycka är jobbigt ibland, men samtidigt bra för att testa nya saker =)

    SvaraRadera
  16. Som ett av trollen du nämnde (pga att jag tipsat till din fördel om något grundläggnade du inte verkade veta) tackar jag för din sida. Trodde aldrig att en hjälpsam inställning (jag hjälper folk varje dag i mitt dagliga arbete) skulle leda till att man var ett troll men det får stå för dig. Nu har jag även skrivit ner de recept jag har bookmarket ifall du lägger ner sidan. Lycka till med allt du gör och bli inte bitter igen. det klär dig inte. pusshaj!

    SvaraRadera
  17. Ha det fint så länge:)
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera