söndag 7 oktober 2012

Söndag: slapphäng, sol, släkt



Klockan är 12 och lilla familjen har redan hunnit på fikabesök i några timmar och sen hem igen - fint med andra barnfamiljen som kan träffas på förmiddagen ;-)

Dessutom var jag uppe och bakade i ottan med kotten - ska hem och lägga på sista lagret av en slags nötbakelser med cashewkräm och kolatopping kan man säga. Innehåller ingen crap bara rena ingredienser men en jäkla massa honung om jag säger så ;-)

Hoppas släkten gillar dem - de kommer nämligen på fölsedagsfika idag! Solen strålar här i Stockholm, kanske borde träna lite hemma ikväll? Har skött mina uppslitna händer religiöst men kettlebells fixar de nog inte än. Löpning kanske?

4 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg när jag slet upp min hand efter 100 pull ups (den där Angie är inte att leka med). Jag kunde inte ens hålla i en stång på 1 1/2 vecka. Det gör fruktansvärt ont!
    Så ta det försiktigt och låt det läka..

    SvaraRadera
  2. Om födelsedagsfikat blir bra så kanske du kan lägga upp receptet? Låter väldigt gott och behöver ngt smaskigt att bjuda på på födelsedagsfika här snart :)

    SvaraRadera
  3. Pass the recipe baby!

    SvaraRadera
  4. Hej, hej jag har en fråga! :)
    Är Babybel, de små ostarna i rött vax nyttiga? De innehåller ju inga konstiga ämnen och rätt så bra med protein, men jag är lite delad på om de är bra eller inte (kanske mycket salt, sodium och kolestrol?) :/ Vad tycker du?

    SvaraRadera