måndag 8 oktober 2012

Nedslag: Matguide, Prag-weekend och cirkelpass

Hej hopp! Min måndag fick en bättre start än vanligt - allt jag gjorde var att ställa klockan på kvart i sju istället för sju och då hann jag både med att packa träningskläder och fixa matlåda och slippa stressa med farväl till kotten. Yey!

Min födelsedagshelg har varit underbar och överraskande. I mitt paket från Mr låg tidningen Träningsguiden som denna gång handlar om CrossFit. Lite förvånad blev jag men sen kom det fram att jag skulle leta i tidningen efter en QR-kod (ni vet en sån man läser av med mobilen). Vet ni vad länken ledde till? Ett underbart designhotell i Prag! Vi ska tydligen dit på barnfri weekend i november, hurra :)

Jag har påbörjat en guide om hur man äter rent till er, hoppas kunna skriva på den lite då och då och publicera den ikväll, kul va?

Träningen idag blir cirkelpass med damerna på jobbet klockan 14. Så himla skönt med ett jobb då man får träna på arbetstid och det dessutom finns ledarledda pass (nej jag jobbar inte alls med något träningsrelaterat, har bara en bra arbetsgivare!).

Hoppas att ni får en härlig, hälsosam vecka <3 Kram Elbe

8 kommentarer:

  1. Vilken underbar present Elbe! Glad att du fick en härlig helg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Betty, vilken underbar present :) Och jag ser verkligen fram emot inlägget om hur man äter rent. Jag har lärt mig massor, men har säkerligen lika mycket kvar att lära för att få till det riktigt bra. Ha en finfin måndag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar man! Fint att du fick en härlig födelsedag/helg/start på veckan!

    Spännande med guiden!

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot Clean eating! =)

    SvaraRadera
  5. Härlig present :) Och vilken underbar arbetsgivare! Inget sånt på låååångt håll här...
    Ser fram emot din matguide!

    SvaraRadera
  6. Vilken perfekt present! Och Grattis i efterskott! Ser framemot kostinlägget

    SvaraRadera
  7. Ser fram emot matguiden! Grattis i efterskott! :)

    SvaraRadera
  8. Kul med i guide! Jag hoppas du tar med lite om mjölkprodukter, jag blir inte klok på't (: Grattis i efterskott!

    SvaraRadera