lördag 13 oktober 2012

Läsarrabatt på Bow Yogaleggings

Så fort jag har på mig brallsen med de fina ränderna brukar ni fråga var de kommer ifrån. Det gör ni rätt i. De är jättesköna och sitter rackarns snyggt över rumpan, luvluv!

De är av märket Drop Of Mindfulness och just nu kan ni få köpa dem i samtliga färger (isblå, grå och korall som jag har) till 20 procents rabatt från webbshoppen Yogasisters som har hela DOM-kollektionen plus lite annat smått och gott, kika in vettja.

Rabattkoden är Smaljeansen2012

  • Jag rekommenderar en storlek mindre än vad man har i kläder (om man tycker om tights som sitter åt)
  • De har en praktisk ficka fram där nycklar och faktiskt även mobilen ryms
  • De är höga i midjan med bred resår som inte skär in
  • Jag har dem till löpning, yoga och styrketräning
  • Inga noppor eller dåliga resår hittills efter c:a 50 tvättar



11 kommentarer:

  1. Vilken storlek har du på dina? Jag är lika lång som du:)

    SvaraRadera
  2. Jag har en frukostfråga! Jag vill undvika bröd och mejeriprodukter i min kost, och jag är vegetarian. Vad är vettigt att äta då? Jag tränar medelintensivt och är inne i en period av kaloriunderskott pga övervikt. Alla andra måltider funkar klockrent men frukosten är jag helt oinspirerad av. Help help! :)

    SvaraRadera
  3. Galet snygga! Är dom höga i midjan tro? Är beroende av över-naveln-höga byxor när jag tränar!

    SvaraRadera
  4. Klickade in dem i kundkorgen men såg ongen 20%rabatt? Kod, måntro?

    SvaraRadera
  5. Anonym: tog XS faktiskt för jag gillar tighta tights men har byggt muskler sen dess så idag skulle jag ta S! Är en M annars, de är stora i storleken.

    Jennie: Ägg i alla dess former, hembakt fröknäcke med jordnötssmör eller mosad avokado och majonäs, fruktsallad med nötter, smoothie på kokosmjölk och färska bär, bröd bakat på mandel/kokosmjöl... lycka till :)

    Anonym2: jajamen upp till naveln! Men pga det färgade bandet + ränderna ser inte rumpan en mil lång ut som annars i byxor med hög midja :)

    Jonna: Koden står under bilden ;-) ska flytta upp förstår man kan missa.

    SvaraRadera
  6. Vad är det för material? Står inte på hemsidan. Ska nig beställa ett par nu när du ordnat så fin rabatt!

    SvaraRadera
  7. Tack för koden,passade på att beställa 2 :)

    SvaraRadera
  8. Ett tips i höstrusket :)
    4-veckors utmaning för att hålla träningsmotivationen uppe! http://linnharordet.wordpress.com/2012/10/15/challenge-planka-4-veckor/

    SvaraRadera
  9. Matilda: 90% polyamid, 10% elastan. De är typ lite tjockare i tyget inte supertunna, det känns lite glatt på ytan men är inte glansigt egentligen.

    SvaraRadera
  10. Ingår din rumpa också i priset? =))

    Skitsnygga vill haaa

    SvaraRadera