torsdag 11 oktober 2012

Gårdagens lunch och överraskning

Lite strul med bloggen igår men här kommer detta inlägg: Först min supergoda lunch som bestod av kycklingfilé, ägg, grönsaker, aubergineröra och paprika/valnötsröra.


Sen vad jag hittade och hade glömt i skrivbordslådan...fatta vad glad jag blev då jag drog ut den; bär, nötter och mörk choklad. Gillar att den är 72%, många av de smaksatta mörka chokladsorterna är bara typ 50%. Vill ha i mig massor med kakao!









Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Gudars va gott.

    Här har det slarvats med maten dag. Eller brist på mat kanske jag skulle säga. 8 ägg senare är jag mest hängig och sjukt sugen på trams. Tur att jag inte har nåt sånt hemma.

    det där chokladet? Hur är det?

    SvaraRadera
  2. Skulle ocksåm ha blivit glad av det där :-) Lidl har goda smaksatta mörka choklader med 70 % kakao eller mer.

    SvaraRadera
  3. shit de såg asgott ut.. speciellt den där röda röran (förmodar att de e paprikaröran..) har du gjort dom själv?

    SvaraRadera