onsdag 10 oktober 2012

Dear sir



Rätt ofta då jag kommer hem står det grejer utanför vår dörr. Some good, some bad, mycket som ni aldrig får se och som jag skänker bort. Eftersom jag är anonym brukar jag ge ut namnet på Mr istället för mitt eget. Så av adresslapparna att döma har jag en mycket populär kille trots att han inte ens bloggar ;-)

Ofta står ju leveransen där i trapphuset ett tag till allmän beskådan (vi bor på botten vid hissen) och igår fick han världens gulligaste paket med en rosa sidenrosett och en handskriven lapp "Hej [namnet]!" stod det stort och tydligt. Undra vad grannarna tror om honom hihi ;-)

P.S. Självklart hade han då förtjänat att smaka av drycken också ;-)

2 kommentarer:

  1. Hihi, vad fint. Roligt att du (ni) får en massa grejer också, men jag gillar att du inte sväljer allt med hull och hår utan är ärlig i dina utlåtanden när du testat (så uppfattar jag det iallafall).

    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera