fredag 7 juni 2013

Fredag: Möte, mys, moppfix och yoghurtglass. Och party!

Idag jobbar Mr (det var ju ett tag sen ni hörde om honom, men han lever och frodas ;-) men jag är ledig så jag bestämde att kotten också skulle vara det och att vi skulle ha en mysdag. Först ska jag dock avverka ett spännande jobbmöte innan vi gör stan. Ett besök på frisörsalong är ett måste för lilla långhår, det finns ett ställe på Östermalm som heter salong 63 där barnen får sitta i en stol som ser ut som en bil, se på film och bjuds på klubba.

Sen tänkte jag vi skulle besöka någon av två spännande nya ställen som öppnat i stan, med yoghurtglass på menyn. Recension utlovas!

Ikväll ska jag ut men en fin donna och fira både det ena och det andra. Med utlovad sovmorgon imorgon <3

3 kommentarer:

  1. Underbart att du börjat blogga igen, din blogg har varit saknad. Alltid så bra reflektioner och sunda värderingar.

    SvaraRadera
  2. Har varit hos frisören för första gången med lilla miss korthår idag. Hon må ha mindre hår än en pensionär, det är ändå spretigt och långa testar överallt :-). Här är det också bil, tv med bamse och ballong efteråt. Bilen satt även barnens farfar i som barn. Tror inte salongen renoverats sedan dess. Oh the small town charm!

    SvaraRadera
  3. Så glad att du har börjat blogga igen, har verkligen saknat bloggen!

    SvaraRadera