tisdag 4 juni 2013

Elbe eats: Freshii

Sprang på det här stället denna hungriga lunch, Freshii. Nytt koncept och de ska öppna fem ställen till i år (finns just nu på Grev Turegatan samt i Kista Galleria).

Sallader, soppor och wraps med ett innehåll som känns lite mer nya skolan. Man väljer sedan protein till. Dessutom - man kan få ett salladsblad runt innehållet istället för tortillabröd. De har frukostgröt också. Jag tog en cobb wrap med hälften kyckling/strimlad biff. Mycket god förutom att jag åt den så snabbt att jag nu har magknip...

1 kommentar:

  1. Slurp filibabba!
    tur att jag börjat hänga mer i STHLM så jag kan få möjlighet att testa på alla dessa goda restauranger som finns!

    p.s. jag har mailat en inbjudan till din mailadress, kika när du har tid. d.s.

    p.s.2 det lät creepy, inte till ett bröllop utan en tränignsgrej såklart d.s.2

    SvaraRadera