måndag 10 juni 2013

Bästa serumet: i+m Serum Repair

Efter skrämmande erfarenheter av en BB-kräm jag köpt för 39,90 på en outlet (ja jag vet... men den gav ett seriöst toksnyggt skimmer) har min hud behövt en boost. Särskilt nu på sommaren då det är dags för det tyngre solkrämsartilleriet som brukar vara kladdigt och fett, känns det viktigt att vara lite juste med bra produkter.

Det här är min senaste favorit. Jag gillar att ha lite hudgodis under krämerna och på vintern funkar en olja bra men då det blir varmare måste det vara lättabsorberat. Det här är ett serum med avokado och hyaluronsyra (som är fuktbindande like crazy). Den är från ekomärket i+m och ur deras serie Age-protect, för de av er som inte känner att ni kan bocka i den rutan riktigt ännu har de andra serum också ;-)

Jag drar på den innan jag lägger mig, är jag torr blir det fuktkräm ovanpå också. Och vaknar lite fräschare.

3 kommentarer:

  1. Vad använder du för solkräm? Har svårt att hitta någon som är bra och som inte känns för kladdig...

    SvaraRadera
  2. Och vad använder du för vanlig kräm?! Något eko?!

    SvaraRadera
  3. åh ja måååste bara säga att ja saknat DIG och dina inlägg! tittar in ibland å hoppas det kommit upp något nytt.. och ikväll ba yes!! fleeera inlägg! härligt att läsa om din träning och dina ideer! nu jäklar är ja glad ;)

    SvaraRadera