fredag 29 november 2013

Bye bye biceps

Idag på gymmet misströstade jag lite över den alltmer ökande frånvaron av muskler, eller i allafall synliga sådana. Varför ska man gymma för om man inte kan spela sig i de maximalt ovanifrån-belysta speglar liksom, hallå?!

Bytte om bredvid en tjej som såg ut att vara byggd ungefär som jag, avundades hennes starka ryggtavla men tänkte "nåväl, ge det ett halvår/år så är jag där igen." Tills hon vände sig om. Och hade en kula på magen, förmodligen nästan lika långt gången som min. FAIL :-)

Bättre en bulle på magen än två på armarna...? Eller nåt sånt.

5 kommentarer:

  1. Du är så himla fin precis som du är :-)

    SvaraRadera
  2. Oh well! Vi får väl boka träningsdater sen och ösa biceps helt enkelt. Då blir det andra bullar! Och intressant det här med sammandragningarna - vi har liknande utmaningar att tackla.

    SvaraRadera
  3. Jättefin bulle ju! Biceps-bullarna kommer nog tillbaks när det är dags... :)

    SvaraRadera
  4. Vad hjälper det att jämföra sig med andra? Det är du som gör jobbet i slutändan. Jag försöker bara hänga med mig själv och mina egna mål. Det känns viktigast. [IMG]http://i361.photobucket.com/albums/oo52/E-Mard/bild3_zps0fdc59e4.jpg[/IMG]

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du strålar som gravid, supervackert gravid med en fin liten bula!! Alla kan bygga biceps, men att bygga en ny människa - well, that's the impressive part ;)

    SvaraRadera