fredag 22 november 2013

Färgbomb

Då jag trodde jag skulle få fast anställning shoppade jag de här skorna till mig själv i present, och ställde undan dem i förrådet. Då ödet ville annorlunda blev de stående, tills jag kom på att det var en förbaskat bra idé att ta fram dem som halvvägs-present till ett preggo som får ont i fötterna av de flesta skor nu förtiden. Ni som följer mig på insta (@elbejb) har redan sett dem men ack vad de gör sig bra på bild.

De heter Gel Noosa, görs av Asics och är triathlonskor. Funkar bra att använda till lite allt möjligt med andra ord vilket är bra, för jag kommer nog både sitta och gå i dem ;-) Och kanske träna lite förstås. Just nu använder jag dem mest till vardags för att pigga upp och folk stannar till och kommenterar dem dagligen, inget för blyga.

Jag har köpt dem på Ebay, de finns i många varianter och just den här färgställningen (den absolut tjusigaste tycker jag) kan vara svår att få tag på.
Visst är de underbara.

3 kommentarer:

  1. Dom absolut bästa skorna! Dels snygga som tusan och dels så sköna att det min enda skomodell som jag kör med (förutom terrängskor). Blir två par nya per säsong. Sen att man får jag dom snyggaste modellerna runt halva jordklotet är ju en annan femma...

    SvaraRadera